70 tys. zł - tyle ile przed telenowelą "Klan" - kosztować będzie w TVP reklama w przerwie między seriami skoków narciarskich w tegorocznych transmisjach z Pucharu Świata.
TVP 1 pokaże wszystkie tegoroczne zawody. Pierwsze, w Kuusamo w Finlandii, w najbliższy piątek i sobotę. W zależności od dnia i pory zawodów różna będzie cena reklam poprzedzających transmisje - od 20 tys. (sobota, 7 grudnia przed 15.40) do 60 tys. (najbliższy piątek przed 17.20). Niezmienne pozostaną ceny spotów w przerwach (70 tys.) i po ich zakończeniu (60 tys.). Zbliżone ceny będą obowiązywać także przy noworocznym konkursie o Puchar Czterech Skoczni.
W tym sezonie Biuro Reklamy TVP SA nie przewiduje licytacji czasu reklamowego przy zawodach w skokach narciarskich. - W zeszłym roku zorganizowaliśmy ją tylko dla konkursów indywidualnych podczas igrzysk olimpijskich. W tym roku nie ma aż tak wielkiego wydarzenia - wyjaśnia Jadwiga Kozień, kierownik działu marketingu operacyjnego w BR TVP.
Czas reklamowy w najbliższym konkursie został wykupiony. Na razie BR TVP znalazło jednego sponsora transmisji z zawodów w listopadzie i grudniu - Kraft Foods Polska. Nie rozpoczęto jeszcze sprzedaży czasu reklamowego na 2003 rok. JAR, PRESSERWIS