PRESS: Newsweek Polska sprzedawał najwięcej

opublikowano: 11-03-2003, 08:24

W 2002 roku najwyższą średnią sprzedaż wśród tygodników opinii miał "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.Średnia sprzedaż "Newsweeka" wyniosła 252 117 egz. Drugie miejsce zajęła "Polityka" ("Polityka" Spółdzielnia Pracy), z wynikiem 223 931 egz. Średnia sprzedaż "Wprost" (Agencja Wydawniczo-Reklamowa "Wprost") wyniosła 188 119 egz., a "Przeglądu" (Agencja Wydawniczo-Reklamowa "Aratus") - 51 155 egz.Ostatni kwartał 2002 roku w porównaniu z całoroczną sprzedażą był najlepszy dla "Wprost" - od października do grudnia tygodnik ten sprzedawał...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / PRESS: Newsweek Polska sprzedawał najwięcej