PRESS: Newsweek Polska sprzedawał najwięcej

opublikowano: 2003-03-11 08:24

W 2002 roku najwyższą średnią sprzedaż wśród tygodników opinii miał "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Średnia sprzedaż "Newsweeka" wyniosła 252 117 egz. Drugie miejsce zajęła "Polityka" ("Polityka" Spółdzielnia Pracy), z wynikiem 223 931 egz. Średnia sprzedaż "Wprost" (Agencja Wydawniczo-Reklamowa "Wprost") wyniosła 188 119 egz., a "Przeglądu" (Agencja Wydawniczo-Reklamowa "Aratus") - 51 155 egz.

Ostatni kwartał 2002 roku w porównaniu z całoroczną sprzedażą był najlepszy dla "Wprost" - od października do grudnia tygodnik ten sprzedawał 192 528 egz. Średnia sprzedaż "Newsweeka" wyniosła wówczas 248 995 egz., "Polityki" - 220 921 egz., a "Przeglądu"- 50 465 egz.

AN, PRESSERWIS