PRESS: „Tina” wyprzedziła w czerwcu „Przyjaciółkę”

09-09-2004, 11:45

”Tina” w czerwcu zdetronizowała w rankingu sprzedaży dotychczasowego lidera - ”Przyjaciółkę”. W pierwszym półroczu br. wszystkie poradnikowe tygodniki kobiece - mimo intensywnej promocji i większej liczby gadżetów - zanotowały spadek sprzedaży w porównaniu z tym samym okresem ub.r.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, liderem sprzedaży po pierwszych sześciu miesiącach br. jest ”Przyjaciółka” (Edipresse Polska), z wynikiem 488 514 egz. W porównaniu z pierwszym półroczem 2003 roku jej sprzedaż spadła o 8,7 proc. Z trzeciego na drugie miejsce w rankingu przesunęła się ”Tina” (Wydawnictwo Bauer) ze średnią sprzedażą 336 240 egz. (spadek o 8,7 proc.). Tytuł ten w ostatnich miesiącach przeszedł zmiany w formule, poparte intensywną kampanią i obniżką ceny egzemplarzowej. Średnia sprzedaż ”Naj” (G+J Polska) wyniosła 306 682 egz. (spadek o 9,7 proc.). Ostatnie miejsce wśród poradnikowych tygodników kobiecych zajęła ”Pani Domu” (Axel Springer Polska) ze sprzedażą na poziomie 299 672 egz. (spadek o 24,9 proc.).

Biorąc pod uwagę sam czerwiec, pierwsze miejsce w rankingu sprzedaży zajmuje ”Tina” z wynikiem 517 052 egz. Zdetronizowała ona niekwestionowanego do tej pory lidera - ”Przyjaciółkę”, której średnia sprzedaż w czerwcu wyniosła 435 065 egz. Wynik ”Naj” to 291 771 egz., a ”Pani Domu” - 259 753 egz.

AN, Presserwis

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / PRESS: „Tina” wyprzedziła w czerwcu „Przyjaciółkę”