Presserwis: Średnia sprzedaż „Dziennika” 300 tys. egz.

(Marek Druś)
27-04-2006, 07:54

W pierwszym tygodniu ukazywania się średnia sprzedaż ”Dziennika” przekroczyła 300 tys. egzemplarzy, poinformował Presserwis powołując się na wyniki sondażu przeprowadzonego przez jednego z wydawców. Średnia sprzedaż „Gazety Wyborczej” w pierwszym tygodniu ukazywania się ”Dziennika” wyniosła 502 tys. egzemplarzy, poinformowała Agora.

W pierwszym tygodniu ukazywania się średnia sprzedaż ”Dziennika” przekroczyła 300 tys. egzemplarzy, poinformował Presserwis powołując się na wyniki sondażu przeprowadzonego przez jednego z wydawców. Średnia sprzedaż „Gazety Wyborczej” w pierwszym tygodniu ukazywania się ”Dziennika” wyniosła 502 tys. egzemplarzy, poinformowała Agora.

Według sondażu prowadzonego w kioskach i salonach prasowych, w dniu debiutu (18 kwietnia) sprzedaż „Dziennika” wyniosła 350 tys. egz., a następnego dnia 290 tys. egz. W 270 tys. egz. sprzedało się piątkowe wydanie ”Dziennika” z dodatkiem ”Kultura TV”.

Według najnowszych danych, w poniedziałek sprzedaż „Dziennika” spadła do ok. 170 tys. egz. Axel Springer Polska, jego wydawca, zdecydował się na jej wsparcie przez dodanie do gazety „gadżetów”.

Presserwis, MD

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: (Marek Druś)

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / Presserwis: Średnia sprzedaż „Dziennika” 300 tys. egz.