Presserwis: wydawanie ”Wprost Light” zostanie zawieszone

Presserwis, AW
opublikowano: 2009-10-30 07:21

Według nieoficjalnych informacji ”Presserwisu” AWR ”Wprost” zawiesi wydawanie dwutygodnika. Od 9 listopada br. część treści z ”Wprost Light” zostanie przeniesiona na łamy ”Wprost”.

Z dwutygodnika ”Wprost Light” do tygodnika ”Wprost” zostaną przeniesione sekcje: Rozmowa niepolityczna, Butik, Uroda, Policja Mody i Wprost na weekend. Zmianę wydawca zapowiedział na łamach bieżącego numeru ”Wprost Light”. ”Wprost” po dodaniu rubryk nieznacznie zwiększy objętość – o osiem stron, ale jego cena się nie zmieni (4,90 zł).

Katarzyna Kozłowska, wydawca i zastępca redaktora naczelnego ”Wprost” i ”Wprost Light”, na pytanie, czy ”Wprost Light” zniknie z rynku, odpowiedziała wczoraj ”Presserwisowi”: - Jesteśmy w trakcie zmiany trybu wydawania ”Wprost Light”. Jeśli ten tytuł zostanie zawieszony, to tylko na jakiś czas. Ostateczna decyzja, czy i w jakiej formie będzie się w przyszłości ukazywał, jeszcze nie zapadła.

”Wprost Light” zadebiutował 28 maja br. jako tygodnik ukazujący się w czwartki. Niespełna miesiąc później zmienił częstotliwość na dwutygodniową. Według założeń redakcji miał być lżejszą (rozrywkowo-poradniczo-informacyjną) wersją ”Wprost”.

Średnie rozpowszechnianie płatne razem tygodnika ”Wprost” od stycznia do sierpnia br. wyniosło 103 658 egz. (dane ZKDP). ”Wprost Light” nie był monitorowany przez ZKDP. Wydawca nigdy nie ujawnił wielkości jego sprzedaży. (AW)