PRO znaczy niszowo

Marcin Gesing
31-08-2004, 00:00

PRO Media House, nowy gracz na rynku, zachęca reklamodawców do wydawania budżetów poza telewizją.

Agencja reklamowa Demo Effective Launching stworzyła na bazie swojego działu mediów nowy dom mediowy — PRO Media House. Będzie się on specjalizował w zakupie i planowaniu kampanii reklamowych z użyciem prasy, radia i outdooru (tzw. media PRO). Krakowski dom będzie nakłaniać reklamodawców do traktowania prasy, radia i outdooru jako jednego zintegrowanego kanału przekazu, przeciwwagi dla telewizji.

— Zauważyliśmy niszę w segmencie mediów PRO, których potencjał jest niedoceniany. Chcemy też wykorzystać trend polegający na przesuwaniu budżetów reklamowych z telewizji do innych mediów — mówi Dominika Meinardi, szef projektu PRO Media House.

Firma będzie oferować klientom tzw. mixy będące kombinacją działań w prasie, radiu i outdoorze. Jak zapowiada, ich dobór będzie odzwierciedlał cele kampanii oraz charakter grupy docelowej. Dom chce wykorzystać synergię tych trzech mediów, szczególnie w przypadku kampanii reklamowych o wąsko zdefiniowanych celach.

— W takich sytuacjach media PRO docierają precyzyjniej niż masowa ze swej natury telewizja — wyjaśnia Dominika Meinardi.

Firma, której właścicielem jest Jacek Sadowski (właściciel Demo) ma siedzibę w Krakowie, ale w przyszłym roku otworzy swoje biuro także w Warszawie. Spółka nie ujawnia, jakie środki zostały zaangażowane w jej powstanie.

W ostatnich dniach zadebiutował też inny dom mediowy — Easymedia, należący do grupy OMD Poland, największego w Polsce gracza. Easymedia konkurować będzie głównie niską prowizją — 0,99 proc. i poszukiwać klientów wśród najbardziej oszczędnych firm.

PRO Media House zastrzega, że prowizja będzie zależała od zamówień, a firma nie będzie walczyć o klienta ceną.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marcin Gesing

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Gospodarka / PRO znaczy niszowo