Procter & Gamble i Colgate skutecznie walczą z recesją

Przemek Barankiewicz
05-09-2001, 21:03

Procter & Gamble oraz Colgate-Palmolive oczekują wzrostu zysków w tym kwartale. Producenci dóbr konsumpcyjnych zawdzięczać to będą efektom ograniczania kosztów działalności, a nie zwyżce sprzedaży. Procter & Gamble wycofuje niektóre linie produkcyjne I zwalnia blisko 10 tys. pracowników. Colgate, największy na świecie producent pasty do zębów, instaluje nowe oprogramowanie, by mieć lepszą kontrolę nad dostawami I zapasami. Sprzedaż produktów obu spółek w USA nie rozwija się w tym roku dynamicznie, gdyż konsumenci w obawie przed recesją kupują tańsze, niemarkowe produkty....

Kup subskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Procter & Gamble i Colgate skutecznie walczą z recesją