Promocja EURO 2012

MAZ
opublikowano: 14-07-2008, 00:00

Kilka tygodni od finału EURO 2008 spółka PL.2012 promuje kolejne mistrzostwa Starego Kontynentu w piłce nożn

Kilka tygodni od finału EURO 2008 spółka PL.2012 promuje kolejne mistrzostwa Starego Kontynentu w piłce nożn

Agencja Strategia Doradztwo Komunikacja Sport na zlecenie spółki PL.2012 i we współpracy z Ministerstwem Sportu i Turystyki przygotowała kampanię promującą za granicą EURO 2012 . Główny adresat to europejskie media sportowe i ekonomiczne. Budżet jednorazowej akcji to 20 tys. zł.

— Najważniejszą informacją, jaką chcieliśmy przekazać, wysyłając pocztówki do kilkuset redakcji w Europie, była promocja nowej strony internetowej o EURO 2012 — wyjaśnia Roman Skrzypczak, prezes agencji Strategia Doradztwo Komunikacja Sport.

Przesyłka ma formę gratulacji, składanych tegorocznym triumfatorom mistrzostw Europy — Hiszpanom i zaprasza ich do Polski za cztery lata.

W najbliższym czasie nie będzie przetargów na działania promocyjno-informacyjne związane z EURO 2012.

— W najbliższych trzech miesiącach zamierzamy jedynie ogłosić przetarg na agencję PR, która zajęłaby się naszą obsługą — zapowiada Katarzyna Meller, rzecznik prasowy spółki.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MAZ

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu