Promocja z wiatrem

IT
12-10-2009, 06:41

Polska Organizacja Turystyczna dzięki pieniądzom z Unii wypływa z promocją na szerokie wody. Dosłownie.

Wymyśliła polskiego hydraulika, teraz wpadła na pomysł morskiej promocji naszego kraju. Polska Organizacja Turystyczna (POT) ogłosiła właśnie przetarg, w których chce wyłonić firmę, od której wyczarteruje... żaglowiec.

— Chcieliśmy zrobić coś zupełnie innego i nowego. Mamy nadzieję, że dzięki tej akcji Polska zostanie wypromowana w pozostałych krajach Europy — mówi Maria Lichota z POT.

Żaglowiec pod polską banderą ma wypłynąć ze Szczecina do Sztokholmu, a następnie zawinąć do Kopenhagi, Oslo, Hamburga, Amsterdamu, belgijskiej Ostendy, francuskich portów Brest, Bordeaux, Nantes, brytyjskiego Plymouth, i w drodze powrotnej wpłynąć do francuskiego Rouen, Londynu, by zakończyć rejs w Gdyni.

— To, jak będzie wyglądała cała akcja, zależy od wyników kolejnego przetargu, który ogłosimy zapewne w przyszłym miesiącu. Wyłonimy w nim firmę, która zapewni przedsięwzięciu obsługę promocyjną i eventową. Ona również będzie finansowana ze środków unijnych w ramach działania 6.3 — mówi Maria Lichota.

Więcej informacji: Maria Lichota,  +48 225367081, e-mail maria.lichota@pot.gov.pl

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: IT

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Transport i logistyka / Promocja z wiatrem