Przybywa sprzedawców bezpośrednich

Każdego roku wydajemy o kilka procent więcej pieniędzy u sprzedawców bezpośrednich

Sprzedawców bezpośrednich, czyli m.in. konsultantów i konsultantek takich firm, jak Avon, Herbalife czy Oriflame. Z danych Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej (PSSB) wynika, że w 2014 r. 910 tys. osób współpracujących z firmami z branży sprzedało produkty za 2,886 mld zł. To o 4 proc. więcej niż rok wcześniej, liczba sprzedawców zwiększyła się o 10 tys. Jak zwykle prym wśród kategorii produktowych wiodły kosmetyki — odpowiadały za 67 proc. sprzedaży branży. Ich udział w ogólnym wyniku stale jednak spada — rok temu wynosił 74 proc. Na drugim miejscu są suplementy diety (10 proc.), na trzecim sprzęt AGD (8 proc.), potem odzież i usługi, wyposażenie domu, żywności oraz także chemia gospodarcza.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marcel Zatoński

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Przybywa sprzedawców bezpośrednich