Przyszłość należy do internetu

MK
opublikowano: 19-10-2011, 00:00

REKLAMA

W latach 2011-13 internet będzie najszybciej rozwijającym się medium reklamowym — prognozuje dom mediowy ZenithOptimedia. Nakłady na reklamę w sieci mają w tym czasie rosnąć średnio o 14,6 proc. rocznie. Najszybciej ma się rozwijać reklama display (bannerowa) — o 17,2 proc., podczas gdy ta w wyszukiwarkach o 14,6 proc., a ogłoszenia o 9,2 proc. W 2013 r. internet ma być drugim największym reklamowym medium z 18,9 proc. udziału w wydatkach (14,4 proc. w 2010 r.), wyprzedzając prasę codzienną (17,9 proc.). Liderem ma pozostać telewizja, która powiększa udział w rynku — z 37 proc. w 2005 r. do 39,8 proc. w 2010 r. i 40,5 proc. w 2013 r. W 2010 r. cały rynek reklamowy był wart ponad 7,3 mld zł

1 mld zł Tyle przekroczyły wydatki na reklamę w internecie w 2010 r.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MK

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy