Przyszłość własnych marek w Polsce

Karolina Zawadka
opublikowano: 14-06-2016, 22:00

Największe powodzenie marek własnych przypada na lata 2009-12, i choć ten trend jest nadal popularny, to jednak potrzebna jest dobra, przemyślana strategia do dalszego rozwoju.

Szczególnie że marki własne często muszą konkurować z produktami markowymi, choć pomimo ceny nawet o 30 proc. niższej nie odbiegają od nich jakością. W dniach 15-16 czerwca 2016 r. w Kielcach odbędzie się Future Private Labels, czyli cykl konferencji, warsztatów oraz targi, które przybliżą temat przyszłości i nowoczesnego zarządzania private labels.

A przyświecać im będzie myśl: trendy, inspiracje i innowacje. Jest to jedyne wydarzenie w Polsce, które łączy w sobie formułę targów, specjalistyczną konferencję, warsztaty opakowań oraz konkurs. Możliwość prezentacji będą miały marki z Niemiec, Litwy, Grecji, Włoch, Białorusi, Czech, Ukrainy i Polski.

— Marka własna jest ważnym elementem rynku. Ponad 3/4 konsumentów ma świadomość jej istnienia. Coraz częściej kojarzona jest z dobrą jakością, ciekawym opakowaniem — mówi Maciej Ptaszyński, dyrektor generalny Polskiej Izby Handlu. Na konferencji przedstawione zostaną prognozy i trendy do 2020 r. W targach zapowiedziały swój udział m.in.: Lidl, Biedronka, Społem, Tesco.

15-16 VI

W tych dniach w Targach Kielce odbędzie się Konferencja i Targi Producentów Marek Własnych Future Private Labels.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Karolina Zawadka

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / Przyszłość własnych marek w Polsce