PTE PZU liczy na 1,5 mln klientów
OFE PZU zamierza pozyskać 25 proc. rynku, czyli około 1,5 mln klientów. Na kampanię reklamową PTE wyda mniej niż 35 mln zł.
PTE PZU zatrudnia w centrali tylko 40 osób. Wynika to z tego, że zarządzanie akwizytorami i rolę agenta transferowego towarzystwo powierza PZU oraz PZU Życie. PTE wykorzysta ponad 800 ich placówek, 164 multiagencje, SKOK-i i niektóre banki. W sumie da to około 100 tys. akwizytorów. Każdy z akwizytorów w ciągu roku musi podpisać od 15 do 20 umów.
Jakub Tropiło, prezes PTE, zaznaczył, że system szkoleń PZU trwał dłużej niż w innych PTE — rozpoczął się w sierpniu 1998 roku.
Koncepcja obsługi klientów zakłada, że akwizytorzy zostaną podzieleni na 2,5 tys. grup, skupiających od 35 do 50 osób. Będą one podporządkowane opiekunom terytorialnym, którymi są pracownicy pionów sprzedaży PZU i PZU Życie.
KO