PTM: opinie wystawców są podzielone

Marlena Kaczmarek
08-09-2000, 00:00
PTM: opinie wystawców są podzielone Dzisiaj kończy się Poznański Tydzień Mody. Podczas jesiennej edycji imprezy pojawiło się znacznie mniej uczestników, niż w czasie analogicznej imprezy w 1999 roku. Opinie wystawców na temat PTM są podzielone.Poznański Tydzień Mody zgromadził 882 wystawców z 24 państw, o 115 mniej niż w 1999 r. Zdaniem wielu z nich, nie były to targi udane. Wystawcy narzekali na brak rozmachu przy organizacji oraz niski poziom artystyczny imprezy. Moda na całym świecie związana jest ze swoistym show,...
Kup sybskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / PTM: opinie wystawców są podzielone