O godz. 12.23 kurs rósł o 2,3 proc.
Debiut poprzedziła prywatna emisja akcji. W ramach emisji spółka pozyskała pół miliona złotych, które przeznaczy na rozbudowę istniejących i dodawanie nowych kompetencji do portfolio świadczonych usług. Decyzja była poparta również względami wizerunkowymi.
- Jesteśmy wyspecjalizowaną spółką konsultingową. Przeprowadzamy podmioty przez niemal cały proces przygotowań do wejścia na rynek NewConnect, a także późniejszego przejścia z niego na parkiet główny GPW. Doradzamy klientom w zakresie pozyskania kapitału poprzez emisję akcji i obligacji. Wspieramy w komunikacji z ich interesariuszami oraz mediami. Zdecydowaliśmy się na wejście na rynek alternatywny aby potwierdzić naszą wiarygodność na rynku. Debiut i emisja akcji mają nam także pomóc w realizacji planu rozwoju, dając możliwość m.in. na powiększenie wachlarza ofertowego o nowe usługi oraz akwizycje - mówi Daniel Kordel, Prezes Zarządu Public Image Advisors S.A.