Puls Przedsiębiorcy – 24 maja 2006

(Tadeusz Stasiuk)
24-05-2006, 08:10

O cenie produktu nie powinna decydować zasada: koszt plus marża, lecz to, ile klient chce za niego zapłacić. Rosyjskie powiedzenie mówi, że na rynku są dwa rodzaje głupców: jedni sprzedają za tanio, drudzy za drogo. Jeśli wprowadzamy na rynek nowy produkt, nie wiemy, ile powinien kosztować, by dał jak największy zysk i był konkurencyjny.

O cenie produktu nie powinna decydować zasada: koszt plus marża, lecz to, ile klient chce za niego zapłacić. Rosyjskie powiedzenie mówi, że na rynku są dwa rodzaje głupców: jedni sprzedają za tanio, drudzy za drogo. Jeśli wprowadzamy na rynek nowy produkt, nie wiemy, ile powinien kosztować, by dał jak największy zysk i był konkurencyjny. Więcej w dzisiejszym „Przedsiębiorcy” dodatku „PB” oraz tutaj.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: (Tadeusz Stasiuk)

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Puls Przedsiębiorcy – 24 maja 2006