Puls Przedsiębiorcy – 27 lutego 2006

(Tadeusz Stasiuk)
opublikowano: 27-02-2006, 08:03

Na jedno ogłoszenie o pracy dla menedżera napływa kilkaset podań. CV trzeba traktować jak swoją ulotkę reklamową. Aby się sprzedać, czyli znaleźć pracę, musi być świetne. Jednak nadawanie mu niezwykłej formy czy kolorystyki ma sens jedynie wtedy, gdy ktoś zgłasza się na stanowiska, na których wymaga się kreatywności.

Na jedno ogłoszenie o pracy dla menedżera napływa kilkaset podań. CV trzeba traktować jak swoją ulotkę reklamową. Aby się sprzedać, czyli znaleźć pracę, musi być świetne. Jednak nadawanie mu niezwykłej formy czy kolorystyki ma sens jedynie wtedy, gdy ktoś zgłasza się na stanowiska, na których wymaga się kreatywności. Jak sprawić, by konsultant ze sterty dokumentów wyłowił właśnie nasz życiorys radzi w poniedziałkowym dodatku „Przedsiębiorca” dziennik „Puls Biznesu”. Artykuł można również przeczytać tutaj.

Nowy rok przyniósł polskim przedsiębiorcom, promującym swe wyroby za granicą, kilka ułatwień. Od blisko 2 miesięcy ubiegający się o dotację z działania 2.2.2. Sektorowego Programu Operacyjnego — Wzrost Konkurencyjności Przedsiębiorstw (SPO WKP) — „Wsparcie w zakresie internacjonalizacji przedsiębiorstw” mogą to robić na prostszych zasadach. Więcej w „Pieniądze z Unii” poniedziałkowym dodatku „Pulsu Biznesu”.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: (Tadeusz Stasiuk)

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane