Agencje Leo Burnett Warszawa, McCann Erickson Polska, V&P oraz Just zostały wybrane do obsługi budżetu reklamowego ATL grupy PZU. Obecnie trwają negocjacje umów ramowych. Kontrakty, prawdopodobnie na półtora roku mają być z tymi agencjami podpisane przez PZU do końca marca. Firma poinformowała, że nie zamierza jednak podzielić kompetencji między agencje. — Długofalowa strategia reklamowa będzie ustalana wewnętrznie, a o poszczególne projekty agencje będą za każdym razem walczyły na nowo. Pierwsze kampanie dla funduszy inwestycyjnych i PZU Życie ruszą najpóźniej za dwa miesiące. W tym roku grupa zamierza zintensyfikować swoje działania w sieci i zwiększyć nakłady na reklamę w internecie. W niektórych przypadkach, jak np. ubezpieczeń finansowych i kredytu kupieckiego, trafi tam ponad połowa budżetu kampanii — powiedział „PB” Witold Pasek, dyrektor zarządzający ds. strategii marketingowej grupy PZU.
Dyrektor nie chciał ujawnić budżetu reklamowego grupy na 2007 rok, ale przyznał, że wydatki firmy na działania marketingowo-reklamowo-sponsoringowe to liczba dziewięciocyfrowa.