Qumak pracuje dla Crowleya

Qumak-Sekom podpisał umowę na dostarczenie i wdrożenie systemu IP Contact Center Genesys Express w Crowley Data Poland. Kontrakt obejmuje wdrożenie oprogramowania Express Voice, IPMX, aplikacji agenta oraz aplikacji skryptów rozmów. Jest to pierwsze w Polsce wdrożenie systemu IP Contact Center Genesys Express. Wdrażany przez Qumak-Sekom System IPCC Genesys Express usprawni pracę działu obsługi klienta w Crowley Data Poland.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 5 zł / miesiąc
przez pierwsze dwa miesiące
później cena wynosi 79 zł miesięcznie
Cały artykuł mogą przeczytać tylko nasi subskrybenci. Tylko teraz dostęp w promocyjnej cenie.
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ