Radomir Rodziewicz

ZŁO
opublikowano: 02-04-2008, 00:00

Radomir Rodziewicz

Został dyrektorem sprzedaży i marketingu w informatycznej firmie 7milowy.

Do jego obowiązków będzie należało wzmocnienie pozycji firmy na rynku wdrożeń systemów ERP na rynku średnich przedsiębiorstw. Rodziewicz sprzedażą zajmuje się ponad 13 lat. Karierę zawodową rozpoczął w firmie farmaceutycznej Yamanouchi Pharma. Doświadczenie w sektorze firm wdrażających systemy ERP zdobył w Grupie BCC, gdzie był odpowiedzialny za rozwój współpracy z takimi markami, jak PKN Orlen, BASF, Kompania Piwowarska oraz Grupa Metro. Nowy dyrektor sprzedaży i marketingu ma 39 lat. Jest absolwentem Akademii Medycznej w Szczecinie. W 2002 r. ukończył studia menedżerskie MBA prowadzone przez Wielkopolską Szkołę Biznesu we współpracy z Nottingham Trent University

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ZŁO

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu