Raport: Liczba klientów mobile only – III kw. 2021

  • Wojciech Boczoń
opublikowano: 09-11-2021, 15:46

Liczba klientów mobile only w bankach zbliżyła się pod koniec III kwartału 2021 r. do 10 mln – wynika z danych zebranych przez PRNews.pl. Terminem mobile only określa się osoby, które obsługują swoje finanse wyłącznie na komórkach.

fot. Shutterstock
fot. Shutterstock

Bankowość mobilna dla coraz większego grona osób staje się podstawowym kanałem kontaktu z bankiem. Z danych udostępnionych przez instytucje finansowe wynika, że banki mają już blisko 10 mln klientów mobile only. Są to osoby, które obsługują swoje konto na smartfonach i nie logują się już do tradycyjnej bankowości internetowej.

Mobile only to już ponad połowa wszystkich użytkowników bankowości mobilnej, których jest 18,9 mln. Najwięcej klientów mobile only ma PKO BP – ponad 2,5 mln. Na drugim miejscu pod tym względem jest ING Bank Śląski – z Mojego ING w telefonach korzysta blisko 1,5 mln osób. Trzecie miejsce należy do Banku Millennium, który ma blisko 1,3 mln klientów mobile only.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane