Smartfonowym debiutem jest Realme 6s wyposażony w procesor MediaTek Helio G90T, 6,5-calowy wyświetlacz o rozdzielczości Full HD+ 2400x1080 pikseli i poczwórny aparat. Jego sprzedaż w cenie 999 zł ruszy 30 czerwca. W ofercie pojawi się również wykonany z bawełny Oxford plecak Adventure Backpack za 149 zł o pojemności 32 litrów.

W polskim sklepie Realme oferuje siedem modeli smartfonów — najtańszy C3 kosztuje 599 zł, najdroższy X50 Pro 5G 3499 zł. Chińska marka pokazała w maju także inteligentny zegarek Realme Watch, który w internecie okrzyknięty został „klonem Apple Watch”. Ma kosztować 299 zł, czyli dużo mniej niż produkt z nadgryzionym jabłkiem w logo.
Firma prowadzi sprzedaż poprzez własny oficjalny sklep i w sieciach X-Kom, RTV Euro AGD, MediaExpert, Komputronik oraz Neonet. Realme pojawił się na rynku dwa lata temu, początkowo jako submarka Oppo. W 2019 r. sprzedał ponad 25 mln smartfonów, o ponad 800 proc. więcej niż rok wcześniej.
— Globalnie jesteśmy w czołowej siódemce i zamierzamy zwiększać udział. Liczymy, że na rynku polskim w ciągu roku będziemy jeszcze wyżej — mówił Jason Guo, dyrektor Realme na region Europy Środkowej i Wschodniej.