Red Bull zapłaci, bo „nie dodał skrzydeł”

aktualizacja: 24-07-2016, 22:07

Austriacki producent napojów energetyzujących Red Bull poszedł na ugodę w USA w sprawie z pozwu zbiorowego o nierzetelną reklamę. Będzie go to kosztować 13 mln USD.

W styczniu 2013 roku Benjamin Careathers złożył pozew w sądzie w Nowym Jorku. Twierdził w nim, że choć pije Red Bulla od 2002 roku nie poprawił on jego koncentracji i szybkości reakcji, co utrzymywano w reklamie napoju. Zawarcie układu oznacza, że każdy kto kupił co najmniej jednego Red Bulla w USA po 1 stycznia 2002 roku i wystąpił z właściwym roszczeniem może dostać albo 10 USD odszkodowania albo darmowe produkty Red Bulla wartości do 15 USD.
 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marek Druś, thelocal.de

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu