Redan zwiększył sprzedaż w marcu

Kamil ZatońskiKamil Zatoński
opublikowano: 2016-04-05 08:03

Redan podał dane o sprzedaży w marcu.

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w marcu 2016 r. wyniosła 47 mln zł i była o 7 proc. wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego.

W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła 124 mln zł i była wyższa o 9 proc. w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w analogicznym okresie 2015 r.

Powierzchnia sprzedaży zwiększyła się r/r o 1 proc.

W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w marcu 2016 r. wyniósł 28 mln zł co oznacza wzrost o 16 proc. w porównaniu do marca roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła 71 mln zł i była 17 proc. wyższa w porównaniu z rokiem poprzednim.

Sieć Textilmarket na koniec marca składała się z 359 sklepów własnych o łącznej powierzchni 79,7 tys. m2, która była 16 proc. wyższa niż na koniec marca 2015.

Na rynku modowym sprzedaż towarów w marcu 2015 r. wyniosła 19 mln zł i była niższa o 5 proc. niż w marcu poprzedniego roku. Narastająco sprzedaż wyniosła 52 mln zł (bez zmian).

Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash wyniosła 42 tys. m2, tj. była o 1proc. wyższa niż w marcu 2015 r.