Reklama gazety może być tańsza od sponsoringu

Radosław Omachel
opublikowano: 25-10-2000, 00:00

Reklama gazety może być tańsza od sponsoringu Prasa i media elektroniczne realizują wspólne audycjeKTO PIERWSZY: Nasz kanał informacyjny będzie skierowany do publiczności aktywnej na rynku ekonomicznym. Zależy nam, by został uruchomiony wcześniej niż kanał TVN-u — twierdzi Wojciech Maczkowski, odpowiedzialny za dział ekonomiczny Polsatu 2. fot. Grzegorz Kawecki Przygotowywanie programów telewizyjnych i radiowych stanowi część strategii marketingowej wydawców tytułów prasowych. Nie jest traktowane jak narzędzie reklamy, lecz raczej jak element public relations. Natomiast dla nadawców radiowych i telewizyjnych stanowi tani...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / Reklama gazety może być tańsza od sponsoringu