Reklama Lidla zirytowała Szwajcarów

opublikowano: 06-05-2016, 09:49

Sieć supermarketów Lidl podpadła Szwajcarom, bo reklamowała wyroby z tego kraju zdjęciem niemieckich gór.

Lidl, który ma 105 supermarketów w Szwajcarii, uruchomił kampanię reklamową, która miała kusić klientów rodzimym pochodzeniem oferowanych produktów. W kampanii użyto zdjęć rzekomo górskiego krajobrazu Szwajcarii. Pechowo dla Lidla, umieszczono na nich napis „szwajcarska gwarancja”. Spostrzegawczy klienci  zauważyli jednak, że pokazana na zdjęciu góra, to masyw Watzmann w Alpach na południu Bawarii.

Bloomberg

Lidl przyznał się do pomyłki i usunął zdjęcie z materiałów reklamowych. Na pocieszenie zostało mu to, że taki sam błąd popełnił wcześniej jego krajowy rywal, Aldi.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marek Druś, local.ch

Polecane