„Reklama na Facebooku nie działa”

TR
opublikowano: 17-05-2012, 00:00

OPINIE

General Motors, gigant branży motoryzacyjnej, uznał, że reklama na Facebooku nie działa, dlatego koncern postanowił zredukować dotychczasowy budżet reklamowy w portalu — informuje „The Wall Street Journal”.

Budżet kampanii reklamowej GM wynosił 10 mln USD (34 mln zł). General Motors jest pierwszym znaczącym reklamodawcą, który otwarcie wyraził swoje rozczarowanie związane z usługami komercyjnymi Facebooka i ograniczył wydatki na reklamę w portalu.

Gigant branży samochodowej nie jest przekonany, czy reklama w Facebooku w ogóle działa. Przedstawiciele GM zauważają, że nikt nie próbuje kupić samochodu poprzez Facebook, a klienci zainteresowani produktami GM częściej korzystają z wyszukiwarki Google.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: TR

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu