Rekord sprzedaży Alibaby w Dzień Singla

aktualizacja: 13-11-2017, 07:24

Chiński gigant e-handlu Alibaba Group Holding Ltd. osiągnął w tzw. Dzień Singla rekordową sprzedaż 168,2 mld juanów (25,3 mld USD).

Alibaba podbił świat. Z chińskiego serwisu skorzystali podczas Dnia Singla klienci z 225 krajów i regionów. Tegoroczna sprzedaż jest aż o 39 proc.  większa niż rok wcześniej. Citigroup prognozował wzrost o 30 proc. do 158 mld USD. Dzięki chińskiemu gigantowi co najmniej 82 znane globalne marki, m.in. Nike i Xiaomi, przekroczyły 100 mln juanów sprzedaży. Ok. 90 proc. transakcji kupna w Dzień Singla zostało dokonanych przez urządzenia mobilne. W szczytowym momencie spółka obsługiwała 256 tys. transakcji na sekundę.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marek Druś, Bloomberg

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Świat / Rekord sprzedaży Alibaby w Dzień Singla