Deutsche Bahn przewiozły w ubiegłym roku na krajowym rynku 148 mln ludzi, czyli o 5,7 mln więcej niż rok wcześniej. W całej Europie spółka przewiozła w ubiegłym roku 2,6 mld ludzi, o 17 mln więcej niż w 2017 r.
Całkowita sprzedaż wzrosła o 3 proc. do 44 mld EUR. Zysk netto spadł do 542 mln EUR z 765 mln EUR rok wcześniej. Spółka tłumaczy pogorszenie wyniku kosztami modernizacji sieci.
Coraz większym problemem Deutsche Bahn staje się punktualność, która spadła do 74,9 proc. w ubiegłym roku z 78,5 proc. w 2017 r. Spółka uznaje za spóźnione pociągi, które przyjechały więcej niż 6 minut po wyznaczonym czasie. Władze Deutsche Bahn zapowiedziały, że celem w 2019 roku jest osiągnięcie punktualności na poziomie 76,5 proc.