Renault Trucks pomaga całą dobę

Łukasz Gromkowski
18-03-2004, 00:00

Na początku marca 2004 r. Renault Trucks uruchomił europejską platformę pomocy technicznej.

Niezależnie od tego, w jakiej części Europy znajdzie się potrzebujący pomocy pojazd, przez 24 godziny na dobę i 365 dni w roku będzie pod opieką 100 specjalnie przeszkolonych pracowników odpowiedzialnych za serwis. Podstawowymi zasadami pracy serwisu Renault Trucks 24/24 jest skrócenie do minimum czasu przestoju pojazdu poprzez szybkie zdiagnozowanie sytuacji i o ile to możliwe — dokonanie naprawy ciężarówki na miejscu.

Wystarczy jeden telefon (w Polsce nr 0-61 831 98 77) i rozmowa jest przekierowywana do centrum w Gent, gdzie pracują konsultanci mówiący po polsku. Po zebraniu informacji o usterce, rodzaju pojazdu oraz miejscu unieruchomienia konsultant 24/24 wysyła na miejsce awarii znajdujący się najbliżej wóz serwisowy. Zgłaszane awarie są szeregowane według stopnia trudności i w zależności od jej zaszeregowania zlecane do obsługi odpowiednim konsultantom. W usłudze Renault Trucks 24/24 centrala kontroluje czas, jaki upłynął od pierwszego kontaktu z platformą aż do usunięcia usterki. Założenie jest takie, aby interwencje, których łączny czas od zgłoszenia do usunięcia awarii jest dłuższy niż 4 godziny, stanowiły mniej niż 75 proc. wszystkich. Platforma 24/24 podzielona jest na dwie grupy: południową — odpowiedzialną za Francję, Hiszpanię, Portugalię i Włochy, oraz północną, która obejmuje resztę kontynentu. Grupa południowa zlokalizowana jest w Lyonie (Francja), a północna — w Gent (Belgia).

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Łukasz Gromkowski

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Transport i logistyka / Renault Trucks pomaga całą dobę