Revolut wyszedł poza Europę

opublikowano: 13-06-2019, 08:38

Revolut po raz pierwszy zaoferował swoje usługi poza Europą. Jego aplikacja w wersji beta jest dostępna dla Australijczyków.

Fintech, z którego korzysta ponad 5 mln użytkowników, w pierwszej kolejności udostępni usługę 20 tys.  Australijczyków, którzy od początku roku zapisywali się na listę oczekujących. 

-  Zainteresowanie Revolut w Australii przekroczyło nasze oczekiwania. Dlatego, chcemy wchodzić na nowy kontynent stopniowo, słuchając na każdym etapie opinii i sugestii naszych użytkowników – powiedział Will Mahon-Heap, dyrektor Revolut w Australii. - Oferta obejmuje kluczowe funkcjonalności z zakresu wymiany walut i kontroli wydatków. W przyszłości planujemy rozszerzenie jej o konta dla firm, kryptowaluty, bez-prowizyjny handel akcjami oraz karty Metal – dodał. 

Dotychczas przesłanie pieniędzy między Australią i Europą trwało nawet trzy dni robocze.

- Wejście na rynek Australijski to początek naszej ekspansji poza Europę. Jesteśmy coraz bliżej oficjalnego wejścia na pierwsze rynki w Azji i na rynek Amerykański - powiedział Jakub Zakrzewski, general manager Revolut odpowiedzialny za ekspansję w regionie Azji i Pacyfiku.

Założony w 2015 roku Revolut ma już ponad 5 mln klientów. Jeden z jego największych rywali, niemiecki N26, chwalił się niedawno pozyskaniem ponad 2 mln klientów.

Revolut pozyskał jak dotąd 336 mln USD finansowania od inwestorów, którzy wycenili go na 1,7 mld USD. Wycena N26 to 2,7 mld USD.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marek Druś, cnbc.com

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy