Rośnie grono badaczy sieci

Mariusz Zielke
03-07-2000, 00:00

Rośnie grono badaczy sieciMedia Metrix i Net Ratings chcą się zająć badaniami Internetu w Polsce Media Metrix i Net Ratings, ośrodki specjalizujące się w badaniach Internetu na świecie, zamierzają wejść na polski rynek. Pierwszy szuka partnera w kraju, zostanie nim prawdopodobnie GfK Polonia. Drugi może utworzyć własny oddział w Polsce. Największe szanse na przeprowadzanie badań w Polsce dla Media Metrix ma GfK Polonia, krajowy oddział niemieckiego ośrodka badań rynku. Obie firmy są już bowiem udziałowcami spółki MMX Europe, która zajmuje...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Rośnie grono badaczy sieci