Rośnie rola kobiet w biznesie

Niewiele brakowało, a najpotężniejszy kraj na świecie miałby pierwszą kobietę prezydenta. W Polsce kobieta premier zastąpiła kobietę premier. Przykłady ze świata polityki dobitnie wskazują na rosnącą rolę kobiet. W polskim biznesie ten trend też jest zauważalny — coraz więcej kobiet stoi na czele prężnie rozwijających się firm: jedne założyły je samodzielnie, inne współtworzyły rodzinny biznes, a jeszcze inne doszły na szczyt, mozolnie pokonując szczeble korporacyjnej kariery. Nie oznacza to jednak, że sytuacja jest idealna, a wspieranie przedsiębiorczości kobiet — zbędne. Dlatego „Puls Biznesu” kontynuuje projekt rozpoczęty sześć lat temu — ranking 100 Kobiet Biznesu. Od kilku lat towarzyszy mu plebiscyt Kobieta Biznesu 2016, w którym czytelnicy „Pulsu Biznesu” i Bankier.pl wybierają najlepszą, ich zdaniem, bizneswoman roku. Jesteśmy przekonani, że prezentowanie inspirujących sylwetek i najlepszych praktyk jest bardzo skuteczną metodą promocji przedsiębiorczości.

W tegorocznym plebiscycie rywalizują menedżerki z międzynarodowych korporacji, właścicielki małych i średnich firm, a nawet wynalazczyni, która jest świetnym przykładem tego, że naukę z biznesem da się połączyć. Każda ma na koncie imponujące dokonania, a na szczyt doszła inną drogą. Teraz Ty, Drogi Czytelniku, zdecyduj, która z nich zasługuje na miano Kobiety Biznesu 2016. Wejdź na www.100kobietbiznesu.pl/plebiscyt i zagłosuj. Głosowanie zamykamy 25 listopada, a zwyciężczynię ogłosimy podczas wielkiej gali 100 Kobiet Biznesu 12 grudnia w Teatrze Narodowym w Warszawie.

PLEBISCYT, RANKING I GALA

Podstawowym celem rankingu „100 Kobiet Biznesu” jest wymiana doświadczeń i wsparcie dla wszystkich pań, które chcą spełniać się zawodowo i prywatnie, zdobywać wiedzę i dzielić się nią. Mamy nadzieję, że lektura sylwetek oraz ścieżek

kariery najbardziej liczących się kobiet w polskim biznesie zainspiruje je, doda im skrzydeł i pozwoli uwierzyć we własne możliwości. Ranking najbardziej przedsiębiorczych kobiet w Polsce zostanie opublikowany w grudniu w formie specjalnego dodatku do dziennika „Puls Biznesu”.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: TOMASZ SIEMIENIEC, redaktor naczelny „Pulsu Biznesu”

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Rośnie rola kobiet w biznesie