RTV Euro AGD pod lupą UOKiK

WIS
opublikowano: 15-02-2007, 00:00

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) uznał, że firma Euro-net, która prowadzi sieć sklepów RTV Euro AGD, wprowadzała klientów w błąd informując o warunkach sprzedaży ratalnej i wezwał ją do zaniechania tych praktyk. UOKiK ocenił, że reklama sieci o treści „Raty 0 proc., bez żadnych kosztów” nie zawierała pełnych i rzetelnych informacji o ofercie sprzedaży ratalnej, która w rzeczywistości była ofertą kredytową wiążącą się z ubezpieczeniem zaciąganego kredytu.

Urząd zakwestionował też fakt, że promocja „Raty 0 proc., bez żadnych kosztów” dotyczyła zaledwie 0,3 proc. asortymentu oferowanego w sieci, podczas gdy ulotki ją reklamujące sugerowały, że można z niej skorzystać przy zakupie dowolnego produktu.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: WIS

Polecane