Rusza największa kampania reklamowa Microsoftu

(Marek Druś)
opublikowano: 18-04-2005, 10:15

Od poniedziałku rusza największa i najkosztowniejsza kampania reklamowa Microsoftu. Ma ona ożywić zainteresowanie obecnym już na rynku oprogramowaniem amerykańskiej spółki, przede wszystkim systemem Windows.

Od poniedziałku rusza największa i najkosztowniejsza kampania reklamowa Microsoftu. Ma ona ożywić zainteresowanie obecnym już na rynku oprogramowaniem amerykańskiej spółki, przede wszystkim systemem Windows.

Scott Lennard, szef działu reklamy Microsoftu nie ujawnił wysokości budżetu ruszającej kampanii. Ujawnił jedynie, że potrwa ona 15 miesięcy. Celem kampanii Microsoftu nie jest zwiększenie zainteresowania konkretnymi produktami spółki. Ma ona być bardziej nakierowana na pokazywanie możliwości obecnego na rynku oprogramowania, przede wszystkim systemu operacyjnego Windows XP. Lennard zastrzegł, że nie jest to także kampania poświęcona nowemu systemowi operacyjnemu, określanego nazwą Longhorn, który ma wejść na rynek w przyszłym roku.

Microsoft wydał 200 mln USD na trwającą cztery miesiące kampanię Windows XP, który pojawił się na rynku cztery lata temu.

MD, Associated Press

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: (Marek Druś)

Polecane