Rusza sprzedaż wizerunków piłkarzy

Małgorzata Zgutka
13-09-2001, 00:00

Rusza sprzedaż wizerunków piłkarzy

Sprzedażą praw do wykorzystania w celach reklamowych wizerunków poszczególnych piłkarzy polskiej reprezentacji zajmuje się dom mediowy SPC House of Media.

— Z 20 piłkarzami podpisaliśmy umowy. Wśród tych zawodników nie znalazł się Emmanuel Olisadebe. Umowy marketingowe negocjuje on samodzielnie. Nasz dom mediowy nie będzie reprezentował również interesów trenera Jerzego Engela — wyjaśnia Roland Sprung, dyrektor generalny SPC House of Media.

Przyznaje, że negocjacje z zainteresowanymi firmami są dopiero w fazie początkowej.

— Wykorzystaniem wizerunków piłkarzy zainteresowane są firmy z branży budowlanej, mediowej i piwnej. Będziemy oferować pełną obsługę. Oprócz sprzedaży praw, zajmiemy się m.in. doradztwem, jak z wizerunków piłkarzy powinna skorzystać dana firma — wyjaśnia Roland Sprung.

Nie przewiduje on stałego cennika. Wysokość cen będzie uzależniona od tego, do jakich celów będą wykorzystane wizerunki zawodników.

— Koszt reklamy z udziałem piłkarzy będzie się wahał od 100 tys. do 1 mln zł — tłumaczy Roland Sprung.

Na razie największym zainteresowaniem firm cieszy się Emmanuel Olisadebe. Jego wizerunek wykorzystały PepsiCo i Canal+.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Małgorzata Zgutka

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Nieruchomości / / Rusza sprzedaż wizerunków piłkarzy