Rusza test TV McDonald’s

MAZ
opublikowano: 11-06-2007, 00:00

Od 11 do 21 czerwca w dwóch restauracjach, w Warszawie i Łodzi, będzie testowana Telewizja McDonald’s. Będzie można obejrzeć, specjalnie w tym celu przygotowane, spoty reklamowe Sharpa, Samsunga, Mattel Poland i Western Union.

— W czerwcu rozpoczynamy też sprzedaż czasu antenowego we wszystkich warszwskich restauracjach McDonald’s (21 punktów restauracyjnych). Dzięki temu przekaz ma docierać do ponad dwóch milionów osób miesięcznie — mówi Katarzyna Skopiec, doradca zarządu PPI ETC.

Blok programowy będzie nadawany według schematu — dwa teledyski, dwa spoty reklamowe po 30 sekund, znów dwa teledyski i jeden trzydziestosekundowy spot. Telewizja ma być docelowo zainstalowana w 190 restauracjach McDonald’s w całym kraju.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MAZ

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu