Ruszyła kampania Pilsner Urquell

Dom mediowy Starcom zaplanował w mediach kampanię reklamową piwa Pilsner Urquell, produkowanego przez Kompanię Piwowarską. Jej celem jest zbudowanie świadomości marki. Nie była ona do tej pory w Polsce szeroko reklamowana. Głównym medium kampanii jest telewizja. Dom mediowy zaplanował, że reklama piwa będzie pojawiać się jako jedna z pierwszych w bloku reklamowym, zaraz po planszy „reklama”.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ