Dom mediowy Starcom zaplanował w mediach kampanię reklamową piwa Pilsner Urquell, produkowanego przez Kompanię Piwowarską. Jej celem jest zbudowanie świadomości marki. Nie była ona do tej pory w Polsce szeroko reklamowana. Głównym medium kampanii jest telewizja. Dom mediowy zaplanował, że reklama piwa będzie pojawiać się jako jedna z pierwszych w bloku reklamowym, zaraz po planszy „reklama”.
— Uważamy, że płynne przejście z planszy stacji do spotu reklamowego klienta wzmacnia jego przekaz. W ten sposób może być on kojarzony z planszami „reklama”, które są emitowane w ciągu całego dnia, nawet w porze, w której reklama piwa jest zabroniona — tłumaczy Marcin Wiacek, media menedżer w Starcomie.
Jego zdaniem, obecność na początku bloku reklamowego dodatkowo zwiększa prawdopodobieństwo obejrzenia reklamy, zanim widzowie zmienią kanał, a tak zwykle robią, gdy zaczyna się blok reklamowy.