Ruszyła ogólnopolska kampania Smakii

Małgorzata Zgutka
06-09-2001, 00:00

Ruszyła ogólnopolska kampania Smakii

Campina Polska rozpoczęła kampanię reklamową swojej nowej marki — Smakija. Ma ona na celu wprowadzenie produktu na rynek. Kreację przygotowała agencja NoS BBDO. Powstały dwa spoty reklamowe. Kampanię w mediach zaplanował Media Direction.

Reklama będzie pokazywana w telewizji i w prasie handlowej. Będzie również prezentowana na ponad tysiącu nośników reklamy zewnętrznej. Oprócz kampanii w mediach, firma wykorzysta do promocji produktu również narzędzia marketingu bezpośredniego. W sieciach hipermarketów i sklepach spożywczych prowadzone będą degustacje. Kampania będzie trwała do końca 2001 r.

— Serię Smakija pozycjonujemy w segmencie deserów. Zamierzamy zdobyć ten segment rynku. Dotychczas był on zdominowany przez firmę Zott — mówi Tamara Oleszczuk, dyrektor marketingu w Campina Polska.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Małgorzata Zgutka

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / Ruszyła ogólnopolska kampania Smakii