SacroExpo integruje branżę

Grzegorz Zięba
opublikowano: 21-06-2000, 00:00

SacroExpo integruje branżę

NORMALIZACJA: Ten rynek do tej pory przypominał lotne piaski. Trudno było zorientować się w jego potencjale. Targi SacroExpo z pewnością zmienią ten stan rzeczy — mówi Edward Maier z Centrum Organów Kościelnych z Rybnika. fot. Monika Madanowska

W Kieleckim Centrum Targowym odbyły się pierwsze targi firm oferujących swoje produkty i usługi Kościołowi katolickiemu. Przedsiębiorcy podkreślali, że rynek ten jest mało znany.

W Kieleckim Centrum Targowym odbyły się Międzynarodowe Targi Budownictwa i Wyposażenia Kościołów, Sztuki Sakralnej i Dewocjonaliów — SacroExpo 2000. Była to pierwsza tak szeroka prezentacja tego typu firm. Swoją ofertę przedstawiło ponad 110 przedsiębiorstw.

Różne branże

W kieleckiej imprezie wzięli udział nie tylko wystawcy z Polski, ale i Belgii, Francji, Włoch i Ukrainy. Ich oferta była bardzo szeroka. Prezentowały się firmy branży budowlanej, ciepłowniczej, elektronicznej, a także takie, których produkcja skierowana jest wyłącznie na potrzeby liturgiczne i kultowe. Między innymi byli wśród nich producenci szat i naczyń liturgicznych, importerzy wina mszalnego, wytwórcy różnych przedmiotów kultowych, a także wydawnictwa religijne.

— Założyliśmy swoje przedstawicielstwo pół roku temu w Polsce. Ten rynek daje szanse naszej firmie i szkoda, że wcześniej nie weszliśmy bezpośrednio z naszą propozycją do Polski. Targi to pierwsza tak duża konfrontacja możliwości rynku — mówi Agnieszka Dąbrowska-Ziman z belgijskiej firmy Slabbinck, zajmującej się produkcją wyposażenia liturgicznego.

Brakuje informacji

Wystawcy zgadzali się co do potrzeby organizacji takich imprez. Rynek tego typu usług jest do tej pory mało rozpoznany, zarówno przez producentów, jak i potencjalnych klientów.

— Większość takich firm działa lokalnie, dla parafii czy diecezji. Dzięki targom mają szansę zdobyć nowe rynki w innych regionach Polski — opowiada Henryk Błaszczyk z przedsiębiorstwa produkcyjno-usługowo-handlowego Dębina z Dobrzycy.

Nieruchomości
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
×
Nieruchomości
autor: Dominika Masajło, Paweł Berłowski
Wysyłany raz w tygodniu
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Grzegorz Zięba

Polecane