Samorząd inwestuje: Na blogach, w prasie i billboardach

TM
opublikowano: 01-09-2011, 00:00

Elektryzujące Jaworzno — tak się nazywa projekt, którego celem będzie promocja potencjału inwestycyjnego miasta z woj. śląskiego. Samorząd szuka firmy, która podejmie się realizacji tego zarówno w kraju, jak i za granicą. Kładzie duży nacisk na media elektroniczne — kampania ma się pojawić na blogach i portalach wydawnictw. Będzie ją można obejrzeć także w prasie i nośnikach zewnętrznych. Wartość zamówienia to niemal milion złotych netto. Przetarg jest otwarty, o wyborze wykonawcy zdecydują dwa czynniki: cena (waga 80) oraz jakość (20).

11.10.2011 r.

Tego dnia mija termin złożenia i otwarcia ofert.

Kontakt:

Mariusz Rosiak

tel.: +48 326181586

e-mail: zamowienia@um.jaworzno.pl

faks: +48 326181501

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: TM

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu