Samsung rozwija się i zatrudnia

DI, DCz
06-07-2010, 13:31

Spółka Samsung Electronics Polska w związku z intensywnym rozwojem na polskim rynku utworzyła nowy dział marketingu. W nowym dziale docelowo ma funkcjonować 6 strategicznych komórek, w których pracować będzie ok. 30 specjalistów. Na jego czele stanął Tomasz Piotrowski.

W nowym dziale marketingu powstanie sześć komórek organizacyjnych. Dwie z nich - IT/TEL Brand Communication oraz CE Brand Communication – będą odpowiadały za tworzenie strategii i realizację komunikacji marketingowej dla produktów z grupy IT i Telecom oraz elektroniki konsumenckiej: RTV i AGD i FOTO (do szefów tych działów raportuje także macierzowo dział online zajmujący się działaniami brandowymi i komunikacją marki Samsung w Internecie). Trzecia komórka - Media Management - odpowiada za relacje z domem mediowym i właścicielami mediów, a przede wszystkim za tworzenie strategii mediowej dla wszystkich grup produktowych oraz maksymalizację efektywności wydatków mediowych Samsung Electronics w Polsce. Kolejnym strategicznym ogniwem nowego działu jest dział Public Relations & CSR, którego pracownicy odpowiadają za szeroko pojętą współpracę z dziennikarzami, politykę odpowiedzialnego biznesu oraz sponsoring firmy Samsung. Piątą komórką wzmocnionego działu jest Channel Marketing, której pracownicy zadbają o odpowiednią promocję i ekspozycję produktów firmy w sklepach. W ramach tej grupy zostały też skonsolidowane działania wszystkich promotorów. Szósta, kluczowa składowa działu to Marketing Intelligence, którego zadaniem będzie dostarczanie wiedzy o rynku i konsumentach. Obecnie trwa rekrutacja na stanowisko kierownika zespołu.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI, DCz

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Kariera / Samsung rozwija się i zatrudnia