Samsung sprzedał już 800 tys. smartwatchów

Samsung Electronics ogłosił, że jego Galaxy Gear jest najpopularniejszym na świecie smartwatchem, informuje Reuters na swojej stronie internetowej.

Samsung ujawnił, że sprzedał 800 tys. Galaxy Gear w dwa miesiące od pojawienia się urządzenia na rynku. Południowokoreański koncern twierdzi, że sprzedaż smartwatcha jest lepsza niż oczekiwał. Zapowiedział przedłużenie promocji w sezonie świątecznym.

fot. Bloomberg
Zobacz więcej

fot. Bloomberg

Reuters twierdzi, że oczekiwania wobec Galaxy Gear, którego cena to ok. 300 USD, nie były zbyt wysokie. Agencja pisze, że brytyjski detalista Phones4U oferował w listopadzie smartwatch za darmo nabywcom smartfona Galaxy Note 3 z abonamentem. Reuters przypomina także wcześniejsze doniesienia medialne, mówiące o ok. 30 proc. zwrotów smartwatcha Samsunga w sklepach amerykańskiej sieci Best Buy.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marek Druś

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Innowacji / Samsung sprzedał już 800 tys. smartwatchów