Samsung sprzedał już 800 tys. smartwatchów

opublikowano: 19-11-2013, 11:57

Samsung Electronics ogłosił, że jego Galaxy Gear jest najpopularniejszym na świecie smartwatchem, informuje Reuters na swojej stronie internetowej.

Samsung ujawnił, że sprzedał 800 tys. Galaxy Gear w dwa miesiące od pojawienia się urządzenia na rynku. Południowokoreański koncern twierdzi, że sprzedaż smartwatcha jest lepsza niż oczekiwał. Zapowiedział przedłużenie promocji w sezonie świątecznym.

Zobacz więcej

fot. Bloomberg

Reuters twierdzi, że oczekiwania wobec Galaxy Gear, którego cena to ok. 300 USD, nie były zbyt wysokie. Agencja pisze, że brytyjski detalista Phones4U oferował w listopadzie smartwatch za darmo nabywcom smartfona Galaxy Note 3 z abonamentem. Reuters przypomina także wcześniejsze doniesienia medialne, mówiące o ok. 30 proc. zwrotów smartwatcha Samsunga w sklepach amerykańskiej sieci Best Buy.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marek Druś

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Innowacji / Samsung sprzedał już 800 tys. smartwatchów