Santander Bank Polska już jest

Materiał przygotowany we współpracy z Santander Bank Polska S.A.
opublikowano: 09-09-2018, 22:00

Zmiana nazwy Bank Zachodni WBK S.A. na Santander Bank Polska S.A. jest faktem.

Prezes Banku Michał Gajewski zapewnia, że pod nową marką dla banku nadal na pierwszym miejscu będą satysfakcja i lojalność klientów. Przyznaje równocześnie, że zmiana marki to świetna okazja do wzmocnienia pozycji rynkowej w coraz bardziej cyfrowym, szybko zmieniającym się świecie. Podkreśla przy tym, że zmiana pozwoli bankowi lepiej komunikować jego nowoczesność i postępy transformacji cyfrowej. A będzie co komunikować, bo Santander Bank Polska będzie oferować też nowe rozwiązania, które ułatwią klientom efektywne zarządzanie finansami osobistymi oraz rozwijanie firm.

Bank oferuje przede wszystkim swój flagowy produkt, czyli Konto Jakie Chcę z kartą Dopasowaną. To rachunek, który do połowy sierpnia 2018 r. założyło już ponad 800 tys. osób. Konto i karta wyróżniają się tym, że można je dostosowywać do swoich potrzeb włączając lub wyłączając dostępne funkcje zgodnie z aktualnymi potrzebami. Podążając za tym, z czego klienci korzystają i na co liczą, bank zapewnia bezpłatne przelewy z tego konta, w tym przelewy natychmiastowe w systemie Express ELIXIR lub BlueCash, jak też wszystkie zlecenia stałe.

Dla klientów indywidualnych, którzy są zainteresowani ciekawymi propozycjami oszczędnościowymi, Santander Bank Polska oferuje Konto systematyczne do odkładania nadwyżek finansowych. Jest ono dostępne dla posiadaczy Konta Jakie Chcę lub Konta VIP. Prawdziwi entuzjaści aktywnego zarządzania swoimi środkami mogą otworzyć nawet 5 takich rachunków. W ramach zbliżającej się promocji

„Konto systematyczne z bonusem 2”, która potrwa od 30 września 2018 r. do 29 czerwca 2019 r., oprocentowanie zaproponowane przez Santander Bank Polska do kwoty 20 tys. zł będzie jedną z najlepszych propozycji na rynku.

Santander Bank Polska, który należy do globalnej grupy finansowej obecnej na 10 głównych rynkach na świecie, stawia również na bezgotówkowe i gotówkowe płatności zagraniczne. W ramach propozycji promocyjnej „0 zł za wypłatę gotówki w bankomatach Grupy Santander za granicą”, z której będzie można skorzystać od 10 września 2018 r. do 9 września 2019 r. bank nie będzie pobierał opłat za wypłaty w bankomatach należących do Grupy Santander za granicą debetowymi kartami płatniczymi dla klientów indywidualnych. Kolejna promocja, „Zlecenia płatnicze dewizowe za 0 zł”, zaplanowana na okres od 10 września 2018 r. do 30 września 2019 r. da klientom Santander Banku Polska możliwość dokonywania wybranych płatności dewizowych bez prowizji.

Wszystkie szczegółowe informacje, w tym o ciekawych produktach kredytowych, wraz z regulaminami określającymi zasady korzystania ze wszystkich promocji, oprocentowaniem i prowizjami można znaleźć na stronie internetowej Santander Bank Polska. Działa ona pod adresem www.santander.pl. Na tej stronie ciekawe informacje znajdą także osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą, klienci firmowi i korporacyjni oraz przedsiębiorstwa działające na skalę globalną. Ofertę dla osób indywidualnych i biznesu mają też Spółki z Grupy Kapitałowej Santander Bank Polska: Santander Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych, Santander Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń, Santander Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie, Santander Factoring i Santander Leasing.

Kierunek – innowacje

Grupa Santander intensywnie rozwija innowacyjne rozwiązania finansowe. Liczba klientów Grupy, którzy korzystali z bankowości elektronicznej, na koniec minionego roku wyniosła prawie 25,4 mln, i zwiększyła się w porównaniu z rokiem poprzednim o 21 proc. Celem na rok 2018 jest poszerzenie segmentu klientów „cyfrowych” do 30 mln. Grupa Santander w ostatnich latach zrealizowała wiele ciekawych pomysłów, m.in. dotyczących płatności. Innowacje te obejmowały dziedziny dynamicznie rozwijające się w ostatnim czasie zarówno w bankowości, jak i innych branżach, jak ubezpieczenia, handel, telekomunikacja. Większość usług już przeniesiono do świata cyfrowego i stale trwa rozbudowa kanałów dostępu do nich w formie portali i platform, z wykorzystaniem coraz bardziej zaawansowanych aplikacji. Realizację dalszej transformacji cyfrowej całej Grupy ma zapewnić m.in. własne centrum R&D, które w minionym roku Santander uruchomił w Meksyku. Opracowywaniem nowych rozwiązań cyfrowych zajmuje się tu każdego dnia ponad 120 pracowników. Wiele nowych możliwości dla klientów powstaje dzięki ścisłej współpracy zespołów z poszczególnych krajów Grupy Santander.

Najistotniejsze dla klientów

POZOSTAŁY BEZ ZMIAN

  • umowy — będą nadal obowiązywać, bez konieczności podpisywania dodatkowych aneksów
  • numery rachunków bankowych, terminy ważności kart, numery PIN i hasła

ZMIENIŁY SIĘ

  • logo, oznaczenia na placówkach i bankomatach
  • wygląd bankowych dokumentów oraz materiałów informacyjnych
  • adres strony internetowej banku na santander.pl
  • nazwy spółek Grupy Kapitałowej Santander Bank Polska, które dotychczas miały w nazwie skrót „BZ WBK”
  • wygląd i nazwy niektórych serwisów bankowości internetowej i mobilnej
  • aplikację mobilną BZWBK24 mobile zastąpiła Santander mobile — klienci, którzy chcą korzystać z aplikacji banku w nowej szacie graficznej mogą ją zaktualizować zgodnie z indywidualnymi ustawieniami swoich smartfonów, przy czym jedynymi oficjalnymi źródłami, z których można pobrać aplikację pod nową nazwą będą sklepy Google Play i App Store
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Materiał przygotowany we współpracy z Santander Bank Polska S.A.

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Banki / Santander Bank Polska już jest