6 listopada odbędzie się w Warszawie kolejne seminarium Akademii Marketingu Bezpośredniego. Tym razem wykłady poświęcone zostaną sposobom promocji i sprzedaży produktów trudnych, czyli tytoniowych, alkoholowych i farmaceutyków. Pierwszy wykład zaprezentuje Xawery Konarski, adwokat w Kancelarii Trable, Konarski i Podrecki. Następnie Andrzej Pawlik, dyrektor generalny Medical Data Management, omówi, jak powinien wyglądać marketing farmaceutyków. Na seminarium będzie można również dowiedzieć się, jak po 14 września powinien wyglądać marketing piwa. Odczyt pod tytułem „Z mrugnięciem czy bez, czyli jak na nawarzyć piwa po 14 września” przedstawi Robert Gądek, senior brand manager w browarze Okocim. Następnie o metodach dotarcia do konsumentów w branży tytoniowej opowie Krzysztof Ziewiec, strategic director w agencji McCann Relationship Marketing. Seminarium podsumuje Bartłomiej Gola, dyrektor działu obsługi klienta w BTL Group. Zaprezentuje on temt „Strategia budowania lojalności w przypadku produktów trudnych”.
Organizatorem konferencji jest Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego.