Start-upowa spółka SentiOne pozyskała inwestora. Pomysłem zainteresował się Daniel Lewczuk, współwłaściciel serwisu GoldenLine.pl. Ma nadzieję, że jego doświadczenia w pracy z dużymi firmami i znanymi markami przyczynią się do dalszych sukcesów firmy SentiOne i oferowanego przez nią narzędzia do monitoringu internetu.
Opracowany przez start-upowców produkt służy do pozyskiwania opinii klientów na temat marek, produktów, ich wizerunku w sieci. Narzędzie może być wykorzystywane zwłaszcza przez agencje interaktywne, marketingowe i PR, ale także indywidualne firmy czy instytucje, chcące monitorować swój wizerunek w internecie.
Spółka powstała w maju 2012 r. z pomocą Akceleratora Innowacji NOT, instytucji działającej w ramach unijnego programu wspierania innowacyjnych przedsięwzięć (Działanie 3.1 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka).