Czytasz dzięki

SentiOne zaoferuje czatboty inwestorom

opublikowano: 16-11-2020, 22:00
aktualizacja: 18-11-2020, 22:00

Spółka technologiczna przystępuje do obsługi kolejnych firm, w tym Kruka i BNP Paribas, rozgląda się za kapitałem i planuje debiut na giełdzie.

Epidemia wymusiła na 70 proc. polskich firm większe zainteresowanie nowoczesnymi formami komunikacji z klientami. 69 proc. firm zamierza korzystać z nich także, gdy sytuacja już się ustabilizuje - wynika z raportu Polskiego Instytutu Ekonomicznego „Nowoczesne technologie w przedsiębiorstwach przed, w trakcie i po pandemii COVID-19”. To młyn na wodę biznesu SentiOne, firmy technologicznej wyspecjalizowanej w czatbotach, która dotychczas współpracowała z ponad 400 klientami. Ponad połowa to podmioty zagraniczne. Spółka ma biura m.in. w Londynie, Meksyku i Budapeszcie.

- W czasie pandemii popyt na nasze rozwiązania automatyzujące obsługę klientów bardzo wzrósł. Wymusiło to zatrudnienie dodatkowych pracowników i utworzenie nowych działów w spółce. Obecnie zatrudniamy już łącznie ok. 80 osób – mówi Bartosz Baziński, współzałożyciel SentiOne.

Na fali
Na fali
Bartosz Baziński, Michał Brzezicki oraz Kamil Bargiel, założyciele SentiOne, z optymizmem patrzą w przyszłość. Pandemia paradoksalnie pomaga im w rozwoju biznesu. W listopadzie spółka znalazła się wśród 20 najlepszych start-upów w Europie - finalistów EIT Digital Challenge.
Materiały prasowe

Firma nie zamierza zwalniać tempa, a pieniędzy na dalszy rozwój poszuka u inwestorów. Dotychczas wspierały ją fundusze Leonarto i Venture FIZ (zarządzany wcześniej przez Trigon TFI), kapitał wyłożyli też aniołowie biznesu. SentiOne zebrało łącznie ok. 15 mln zł.

- Rozważamy kilka scenariuszy, m.in. pozyskanie kapitału od funduszy inwestycyjnych, ale wariant podstawowy przewiduje wprowadzenie firmy na Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie. Obecnie przekształcamy SentiOne w spółkę akcyjną – mówi Bartosz Baziński.

Spodziewa się, że w tym roku przychody wzrosną do 14-15 mln zł, a zysk netto sięgnie ok. 1,5 mln zł. SentiOne w tym wygrało przetargi o łącznej wartości ok. 6 mln zł. Za sobą ma wdrożenie asystenta głosowego w windykacyjnym Kruku oraz chatbota w dziale zakupowym BNP Paribas (system będzie wprowadzany także do innych działów i integrowany z procesami bankowymi). Pracuje nad dziewięcioma kolejnymi instalacjami w bankach i firmach działających na rynku B2C. Na początek przyszłego roku ma zaplanowane największe wdrożenie - w jednym z banków w Polsce. Jego nazwy nie ujawnia.

Newsletter ICT
Nowości z firm IT z naciskiem na spółki giełdowe: przetargi, informacje z rynku, newsy kadrowe i inne.
ZAPISZ MNIE
×
Newsletter ICT
autor: Grzegorz Suteniec
Wysyłany raz w tygodniu
Grzegorz Suteniec
Nowości z firm IT z naciskiem na spółki giełdowe: przetargi, informacje z rynku, newsy kadrowe i inne.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane