SentiOne zarejestrował spółkę w Dubaju

opublikowano: 28-10-2021, 13:42

Polska spółka, która wspiera firmy w automatyzacji obsługi klienta z wykorzystaniem AI, weszła do ZEA. Zainwestował w nią fundusz należący do twórcy linii Emirates.

SentiOne, start-up rozwijający algorytmy sztucznej inteligencji, umacnia pozycję w regionie Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej — w ubiegłym tygodniu zarejestrowała w Dubaju spółkę SentiOne MENA Limited Liability Company. Właścicielem części udziałów jest szejk Saeed bin Ahmed Al Maktoum. To jeden z najbogatszych przedstawicieli rodzin królewskich na świecie, twórca linii lotniczych Emirates i właściciel funduszu inwestycyjnego Seed Group. Fundusz wspiera firmy z sektora innowacji i nowych technologii, które chcą rozwijać działalność w regionie. SentiOne to pierwsza polska firma, którą Seed Group zaprosił do współpracy.

— Od początku współpracy z Seed Group, czyli od maja, odbyliśmy 21 spotkań sprzedażowych z osobami na wysokich szczeblach menedżerskich z działów innowacji firm z branż: bankowej, hotelarskiej i nieruchomości. Wszystkie są zainteresowaną dalszą współpracą i przetestowaniem technologii SentiOne wśród swoich klientów — mówi Kamil Bargiel, prezes i założyciel SentiOne.

Lokalny udziałowiec:
Lokalny udziałowiec:
Udziałowcem w SentiOne MENA jest fundusz Seed Group, który w ciągu 17 lat działalności przeprowadził dziesiątki wielomilionowych transakcji i zarządzał inwestycjami o wartości ponad 1,6 mld USD (zainwestował w 42 start-upy z całego świata).

Spółka pracuje nad nowymi algorytmami rozumienia języka naturalnego dla języka arabskiego. Na listopad zaplanowano również otwarcie biura w Dubaju, w którym zatrudnione zostaną co najmniej cztery osoby.

— Jeden z członków zarządu SentiOne przeniesie się tam na dłuższy czas, ponieważ chcemy mocno skoncentrować się na rozwoju w tym regionie — dodaje Kamil Bargiel.

Do końca roku spółka zamierza pozyskać cztery pilotaże o wartości około 100 tys. USD i średniej wartości docelowego wdrożenia 1,6 mln USD na klienta. Do końca I kw. 2022 r. natomiast chce złożyć ofertę na trzy wdrożenia, każde wartości 2 mln USD.

SentiOne specjalizuje się w monitoringu internetu i mediów społecznościowych, zajmuje się bazującą na sztucznej inteligencji automatyzacją obsługi klienta w firmach, instaluje chatboty i voiceboty. Obecnie współpracuje z ponad 400 markami na ponad 30 rynkach, w tym z Procter & Gamble, McDonald’s, Nike czy Unilever.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane