Sephora stawia na ekspansję w USA

  • Paweł Makosz
opublikowano: 25-02-2021, 19:31

Sieć kosmetyczna zapowiedziała, że ​​w tym roku otworzy ponad 60 fizycznych sklepów w Stanach Zjednoczonych, co jest odpowiedzią firmy na poluzowanie restrykcji w handlu stacjonarnym za oceanem.

Sephora planuje otwarcie 60 nowych punktów sprzedaży, które mają w niedługim czasie dołączyć do już funkcjonujących 452 placówek w USA. Lokalizacja nowych lokali ma koncentrować się na Los Angeles, Houston, Dallas oraz Austin.

Ekspansja następuje w momencie, kiedy w Stanach Zjednoczonych mamy do czynienia z ponownym otwieraniem sklepów po okresie częściowego lockdownu. To dobra wiadomość dla branży kosmetycznej dla której sprzedaż stacjonarna jest dominującym źródłem przychodów.

Akcje LVMH, właściciela Sephory, zniżkowały po godzinie 18:00 o 0,34 proc. do 531 EUR.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane