Serwis o karierze zaczyna działalność
DWA TORY PROMOCJI: Stworzymy serwis we współpracy z tygodnikiem „Wprost” — deklaruje Marek Woźniak, szef polskiego oddziału Jobs & Adverts.
— Jeśli według Akademii Ekonomicznej w Krakowie co piąty krajowy użytkownik Internetu przegląda oferty pracy w sieci, to znaczy, że w tej chwili potencjalna grupa użytkowników naszego serwisu wynosi pół miliona osób — mówi Marek Woźniak, dyrektor polskiego oddziału Jobs & Adverts.
Nasz rozmówca informuje także, że badania przeprowadzone w Stanach Zjednoczonych i Europie wskazują na to, iż 70 proc. użytkowników sieci woli przeglądać oferty pracy niż wysyłać swoje aplikacje. Z tego powodu Jobs & Adverts tak ma budować swój serwis, że to internauci — umieściwszy swą prezentację — będą otrzymywać propozycje ze strony firm i doradców personalnych.
— Szczególnie zależy nam na zainteresowaniu naszym serwisem właśnie konsultantów z branży human resources. Naszym podstawowym atutem jest fakt, że serwis nie jest związany z żadną z firm doradczych — mówi Marek Woźniak.
Według niego, inwestycja w serwis pochłania „milionowe” kwoty. Zapewnia, że w przypadku takich inwestycji 70 proc. jest reinwestowane w promocję siteŐu. TM